Pazar, Eylül 03, 2017

Fırfırlar, Ketenler, Pembeler, Güller | Önce hayal et dedikleri


























Bu sonbahar, bana "ev sıcaklığı" ne diye sorarsanız, gül kurusunda ketenler, yastık kılıfları, gecelikler, floral desenli defterler, "french chair" dedikleri ahşap, kolçaklı sandalyeler ve eskiye dair ne varsa ortaya çıkacak, pamuklu, keten dokular derim, derim de derim. 
Ha, içime bir Rachel Ashwell kaçmışta olabilir, o ayrı:)

Çok özlemini çektiğim bahçeli evim için, mudo louver kolçaklı sandalye almıştım geçen ay. Gittim kulağına fısıldadım, "pencerenin kenarına, bahçeye bakan cama koyacağım seni, biraz burada bekle" dedim, sırasını bekliyor şimdilik bu evde.
Fırfırlı keten dokuma yastıkları, ING' den tanıyıp çok sevdiğim arkadaşım ışıl'dan almıştım. Zara'nın sezon sonu çok indirimli ürünleri oluyor, ara ara bakmak lazım ışıl'ın sayfasına.
English Home mesela, çok güzel gül desenli tekstiller yapmış bu sezon. Gözü ve teni okşayan güzellikte, sade. 
 Yine bahçeli evimin penceresine takmak için, ikea dan rustik perde sistemi aldım. Perdesini de Tchibo'dan 9 liraya buldum. İndirimde.
Onları da şimdilik çalışma odasının penceresine astık. O da sırasını bekliyor, kulağına kar suyu kaçırıldı:)

Eylül ayının en güzeli, bağ bozumu da başlamış.

Seferihisardan gelen siyah üzümler bile bir işaret olsa gerek:)
Bekle bizi izmir:)

Siz de önce yüreğinizde yaşatın dileklerinizi.
Benim şimdiye kadar hep yaptığım buydu ve öyle de oldu!

Çok güzel geçsin günleriniz, eylül'ünüz, sonbaharınız.

Sevgilerimle

Emel


6 yorum:

  1. en çok bu yazını sevdim tüm okuduklarım arasında
    en çok bu bana kendimi orada hissettirdi
    ve en çok bu gül kurusu umudu uçurdu yüreğime ferah ferah

    "iz de önce yüreğinizde yaşatın dileklerinizi.
    Benim şimdiye kadar hep yaptığım buydu ve öyle de oldu!"

    Teşekkürler ve sevgiler Emel

    YanıtlaSil
  2. Işılın sayfasını bize fısıldarmısınız nedir?

    YanıtlaSil
  3. Seferihisar burnumun dibinde ama üzümün en güzel hali senin evinde 💜

    YanıtlaSil
  4. benim için nasıl heyecanlı satırlar bunlar, daha öncede yazdım, bende hep böyle biriktirdim detay detay evime sevdiğim küçümencik herşeyi, Datça çeyizi derdim. şimdi kullandıkça bazıları eskidi bile :)) dileğin gerçek olup eskisin o güzelim ketenler. satırları okuyunca o eski heyecanlarım, senin yeni heyecanlarınla kelebek misali pırpır oluyor kalbimin içinde.

    YanıtlaSil